شهردار قم:
برای ساکنان منازل آسیب دیده از جنگ، واحد اجاره میکنیم
عظیمی گفت: شهرداری قم از محل اعتبارات خود، واحدهای مسکونی را در همان محل و بر اساس سقف قیمتی که از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور ابلاغ شده است، برای آنان اجاره میکند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، فرامرز عظیمی، شهردار قم در حاشیه جلسه هماهنگی بازسازی آسیبهای ناشی از جنگ گفت: شهرداری قم از محل اعتبارات خود، واحدهای مسکونی را در همان محل و بر اساس سقف قیمتی که از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور ابلاغ شده است، برای آنان اجاره میکند تا در مدت زمان بازسازی خانه اصلیشان، بدون دغدغه مسکن، سکونت داشته باشند.
وی افزود: براساس ابلاغ وزارت کشور، شهرداریها موظف شدهاند تا سقف ۲۸۵ میلیون تومان از خسارتهای وارد شده به ساختمانهای مسکونی ناشی از اصابت پرتابههای دشمن را تأمین کنند.
عظیمی خاطرنشان کرد: شهروندانی که در این زمینه نیازمند راهنمایی هستند، میتوانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و بنده شخصاً تا حصول نتیجه، پیگیر مشکلات آنها خواهم بود.
ارسال نظرات